2014年6月28日 星期六

布吉自由行2014 攀牙灣占士邦獨木舟之旅

布吉有很多LOCAL TOUR可以參加
最受歡迎的有傳統PP島 新島例如蛋島
今次我們選擇了攀牙島獨木舟之旅
依個行程最特別既地方當然係有得坐下獨木舟啦



一早我地就坐接送既麵包車去到遠遠既碼頭
唔好睇我地咁精神阿
其實係肚痛埂!

去攀牙島可以選擇坐快艇 或者圖內既BIG BOAT
FAST BOAT 當然就快D 價錢貴過BIG BOAT
後來發現 BIG BOAT 係慢好多
唔鐘意坐船既 都係坐FAST BOAT好D
行碼可以上陸地食飯 又快D到達


船上都十分簡單
衛生睇落OKAY 但都有一兩隻小小強

天氣好好 風平浪靜
但發現不停比其他BIG BOAT爬頭!

遠眺大象島

好期待阿 終於可以坐獨木舟

每隻都有一位靚仔
你只要乖乖坐定定就得啦


唔識游水既小朋友 當然要著返件救生衣啦

入左山洞睇蝙蝠
不過大家可以唔洗影
根本咩都影唔到XD

船上既哥仔仲會幫我影返張相
影得咁靚俾小小開心錢當然最好啦

唔好以為你快D上獨木舟就快D離開船
因為你會發現其他團友係到輪候
所以上左船都係要等人地返黎先再開船嫁
之後我地又去左第個小島坐獨木舟
今次依個真係好靚
加上風平浪靜
真係好似去左世外桃源

其他團友

靚仔又主動幫我地影相

係船上食飯之後
(食咩?都係炒飯 炸雞 意粉個D大路野 )
我地坐左接艇去JAMES BOND ISLAND
依到咁出名係因為係我都未出世個陣拍過JAMES BOND
細細既島上面可以睇到奇怪既石

好似依一面斜斜既大石

最出名就係中間個舊JAMES BOND 石

幾型


最後說坐返大船走啦
點知好大風好大風
我地隻BIG BOAT就停左係海中心到浪下浪下
導遊話太大風行唔到
但我親眼睇住其他BIG BOAT 係我地身邊行過
D FAST BOAT直頭係飛過
坐唔到船既我 真係想嘔加嬲嬲地
導遊仲好風趣咁話係ROMANTIC DATE
但船足足停左差唔多半個小時
中途我仲見船家下網捕魚
媽呀 真係十分無奈


*總結
下次我再去都唔會再坐BIG BOAT!




沒有留言:

張貼留言